Friday 16 March 2018

Daddy


Waktu malam telah jatuh ke atas kita sekali lagi. Kesedihan datang ke hati. Hari telah berlalu, masa untuk berfikir sudah dekat. Tidur tidak menggoda masa ini. Saya duduk dengan senyap, "Adakah anda di sini?," Saya sangat merindui anda. Anda datang kepada saya dalam mimpi saya tetapi mimpi sentiasa berakhir, menjadikannya lebih suka.

Tiada siapa yang tahu kesakitan di dalamnya. Semua orang mengatakan masa menyembuhkan segala-galanya. Nah, ia tidak. Saya masih tidak menerima bahawa ayah saya hilang. Jadi, saya duduk setiap hari dalam gelap bercakap dengannya kerana saya tahu dia ada bersama saya. Ia memberikan saya keselesaan dan kegembiraan. Diambil terlalu lama.

Saya ingat semua yang kami buat bersama dan semua yang anda katakan. Kesemua detik-detik ini tertanam di hati & jiwa saya.



No comments:

Post a Comment